iremss yaseminn3 doğum yapıp bebek emince geldi doğm şekli ile alakalı değil sütün gelmesi plesanta vücuttan ayrılınxa süt için uyarılır oksitosin hormonu ile ilgilidr yani bu hormonu stresle ne kdar baskılarsan o kadr süt olmz
yaseminn3 iremss stres yapmıyorum aslnda ama gelmedi sütüm sıvı tüketiyorum dus alamadm belki dus aldığımda gelir
Fatosduzgun55 yaseminn3 ilk doğumum da 2 gün kaldım hastanede sütüm gelmedi kapalı ortamda kalmaktan ve strestendi sanırım kagıt ımzalayıp eve geldiğim gibi duşa girdim ve sütüm indi. İnşallah sızınde en kısa sürede iner