Benim de psikolojim bozuldu.39 haftada bi günde karnım çatladı.Bir de övünüyordum ben böle hiç çatlamayıp hiç kilo almayacaksam 10 tane doğururum diye.Bir krem keşfettim 170 tl verdim çok övüyorlar.Dün başladım bakalım.Çatlaklar tazeyken düzenli kullanmak gerekiyormuş.Bir de ameliyat izini neredeyse yok ediyormuş