dilaraaltan Kızlar benim kan değerlerim de bazılarında düşüklük var. Ferritin keratin olması gerekenden düşük. Sizin nasıldı doktorunuz ne söyledi. 23.haftadayız.
FatihBatur dilaraaltan hamileliğimin basından beri ferritinim dusuk 🤦♀️ 36. Haftadayım suan doktorum kan ilacını kullan diyor ama kullanamıyorum
Semaen dilaraaltan benimde düşük yani ilaçlar verdi kullanmadım dogal içerikli buldum onu iciyorum yükseldi.
Boncugummmm dilaraaltan bnm de feritin ve demirim çok düşük. Kanım normal çıkıyor dıye kan ılacı wermıyor da bna decavit kullanıyorum o yuzden mi blmıyorum
dilaraaltan FatihBatur ben 16. Haftadan beri kan ilacı kullanıyorum. Fakat neden düşük çıkar bilemiyorum. 3 ay önceki testimde daha yüksekmiş
dilaraaltan Semaen ben kan ilacı ferrum kullanıyorum ona rağmen düşük demir bağlama demir serum normal ama
dilaraaltan Boncugummmm bende sadece ferritin düşük demir bağlama demir serum vs normal. Keratinin üre düşük o da böbrekleri vs etkiliyormuş.
Semaen dilaraaltan bebege gidiyor normal lakin olaki bi durumda sezaryende kan düşüklügü istenmediginden veriyolar
Boncugummmm dilaraaltan geçen tahliller de bnmde üre 3 dü birsey demedi doktr ama hayrlsıı baklm herseye takar oldum 😪