Kızlar benim geçen ay adetim ayın 4 ündeydi bu ay 2 sinde oldu ama aşırı derecede kananmam ve ağrım oldu hiç ağrım olmazdı bide adet gelmeden önce pembe ve kahverengi akıntım geldi 5 gün gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı bide evlendiğimden beri 2 gün oluyorum ama bu ay 4 gün sürdü kimyasal gebelik mi yasadım bilmiyorum :( başına gelen varmı