tazebiranne_hg04 İlk gebeliğim ve düşük riskim var kanamayla geldim hastanede yatış ve fitil verdi bu durumu yaşayan anneler var mı tedirginim 5+1 haftalığız 😔
Minikanne123 tazebiranne_hg04 Ben 🙋🏻♀️ geçen varsa beni de bilgilendirin geçmişti tekrar yaşıyorum şuan canım stres yapma inşallah sağlıkla sihhatli kucağımıza alırız 🤲
tazebiranne_hg04 Minikanne123 inşallah sağlıklıca kucağımıza alırız bol bol dinlen sende evi yemeği bırak boşver