hilaltekgun-64 esmakocdag ben 7. Haftada düşük riskiyle başladım şu an 24 teyim hala kullanıyorum günde 3 doz 200ml. Benim kanamalarımı kesti kasılma azalsın diyede adalat kullanıyorum doktorun önerdiyse saatini bile aksatmadan kullanın ☺️ Herşey bebişler için ❤️
kucukmucize12 Bende yeni başladım benim plesantam asagıdaydı yukarı çıkmış ama doktorum önlem amaclı bir kutu bitirelim dedi bende vajinal yoldan alıyorum ama hiç bir yan etkisi olmadı