1selim-annesi Devlet memuru olup 32 de çalışamaz raporu götürenler 37 de tekrar rapor yada evrak aldınız mı
gamzecapanoglu 32 de 2 aylık rapor aldım 25 ocakta bitecek. O bittikten sonra tekrar rapor alıp vereceğim
gamzecapanoglu 1selim-annesi doğsa da doğmasa da rapor alınır alınmaz muhasebeye gönderiliyor bu rapor bitince 2. Raporu alıyorsunuz