Azra46 Sevgili annisler 38. Haftaya girmek üzereyim merakla bekliyorum bebısımı de sizler kaçıncı haftalarda prensesleri dünyaya getirdiniz
Giizems Azra46 ben ilk kızımı 38+6 normal doğumla doğurdum şimdi ikinci kızıma hamileyim 29 haftalığız🌸
Elifinannesi_ Azra46 aman Allahım 42 miiiiiii 🤭 Bugün yarın gelsin diye bekliyorum gelmiyor 🥺 çok sıkıldım iyice
Meriiih Ay bu sitede de hep geç doğuranlar var galiba ne yapacağız biz 😂😂 benim de 38 oldu bugün 🙇🏻♀️🙇🏻♀️
Elifinannesi_ Kkbbra 32. haftadan beri erken doğum riskim vardı şuan 40 olduk daha ne kadar uzayacak bende cok merak ediyorum 🤭