Esmayyy ben bebeğimin kalbi durduğu için onda kürtaj oldum sonra ki muayenelerimi de onda oldum teyzem ve yengem çocuklarını hep onda doğrudu biz ailecek çok memnunuz en önemlisi piskolijmen çok destek oluyor ve hastalarına saygı duyuyor çok nazik bir hanımefendi