Semiha_t vajinal muayenenin bir zararı yok. Ben ilk 6+0da gitmiştim alttan bakıp keseyi görmüştü. Daha sonra farklı hastaneye 6+6 gitmek durumunda kalmıştım onda hem bebeği görmüş hem kalp atışının pozitif olduğunu söylemişti, dinletmedi kalp atışını. Kendi doktorum tekrar çağırdı 7+1de kalp atışını duymuştuk. Bu ilk 3 muayenemin de tamamı alttan oldu, bir problem de olmadı. Problem olacak olsa zaten doktor böyle bir risk kalmaz, korkmanıza gerek yok. Ben şahsen geç duyup tedirgin olmaktansa vajinal muayeneyi kabul ettim.
Pazartesi gittiğinizde yine karından duyamama ihtimali var, tedirgin olmayın. Alttan muayenede duyarsınız büyük ihtimal. İçiniz rahat etmiyorsa beklersiniz tabi.