Kızlar çatı muayenesinden geldim biraz önce. Asla korkulacak bişey yokmuş. Kendimi çok korkutmuştum, çok acıdığını çığlık attığını söyleyenler vardı😒ama benim gibi canı tatlı birinin bile canı acımadıysa lütfen gidecek olanlarda korkutmasın kendini. Bu postu da benim gibi korkan anneler vardır diye açayım dedim