Merhaba hanımlar. 29+0 haftalık ikiz gebeyim. Rahim ağzında kısalma başlamış 33 de şuan. Doktor önlem amaçlı “Nidicard 10 mg” hap verdi. Yanında duphastonda içiyorum. Sizlerde “nidicard 10 mg” kullanıp faydasını gören varmı ? Rahim ağzı kısalığını durdurmada işe yaradımı ?