Sakinem212 36 haftaya girdik ama bebeğim gelişimi gerilemiş suyu azalmış doktor 10 gün sonra tekrar görmek istedi dönmezse sezaryen dedi ilkini normal yapmıştım bunuda normal doğurmak istiyprum tecrübeli arkadaşlardan tavsiye istiyorum 😔
melekimserra Sakinem212 kuzenim hastaneye artık sezaryen a gidiyor du 39 da gittiler ki dönmüş ve sancı başlamış 39 a kadar yolu var dün biri de paylaş mıştı burda
FatihBatur Sakinem212 sırf normal doğum yapmak icin bebeğinizi riske atmayın su azalması da riskli birsey sonuçta sezeryan da bir doğum şekili
Sakinem212 melekimserra bende beklemek istiyprum ama suyu azalmış riskli dedi doktor 10 gün sonra gedl dedi bakacak dönüp dönmedğine.
Sakinem212 FatihBatur normal zor görünüyor daha önce bir ameliyat geçirmiştim çok zordu korkuyorum açıkçası