Merhabalar benim bir parsiyel mol gebelik hikayem var martta sonlandırıldı doktor tekrar düşünebilirsin dedi bu ay hamileyim beta hcg ilk ölçtürdügümde 6 idi 3 gün sonra 60 olmus renglime daha 5 gün var sizce çok hızlı mi artmış aynisi olur diye korkuyorum kurtajdan 9 Ay sonra kaldım