Silaaaaa 11.24 2 dakika sürdü 12.18 12.42 13.05 13.58 14.23 14.44 Erken doğum riskim var zaten ciğer geliştirici iğne yapıldı
G_M_Z Silaaaaa canım ben henüz hamileyim bilgim yok benim de ilk ama ne olur me olmaz saatleri takip etmişsin riskin de varmış bir hastaneye gitsen daha iyi olur
hunilimom Silaaaaa ortalama 20-25 dk gelen sancılar var şiddetli mi sancıların ne kadar. Surdu 2 dk mi yine
Gokcennnn Silaaaaa hemen acilden giris yapın benimde erken dogum riskim var sancım böyleydi yalancı sanci bu kadar sık olmaz. Magnezyum desteği aldm damardan durdurdular sancıyı 1 hafta yattm yeni ciktim 34 oldum
Silaaaaa AnnelikHayali evet dahada uzun tam dakikasını tutmadım onun ağrıdan naptığımı bile bilmiyorum
Cemrreedemirci Doktora gitmelisiniz madem erken doğum riski var Küvez vs ayarlanır müdahale edilir neden vakit kaybediyorsunuz burada?
Silaaaaa Cemrreedemirci gidicem eşimi bekliyorum evdeyim şuan o yüzden tecrübeli annelerden bilgi almak istedim
AnnelikHayali Silaaaaa gitmen gerekiyor hastaneye canım ihmal etme. Serumlarla ilaçlarla durdururlar doğumu.
Nagihan_97 Merhaba benimde ilk Sancı nasil oluyor acaba tarif edebilir misiniz Sancı olduğunu nasil anliycam