Ben hamile olduğumu bilmeden MR girdim enfeksiyon iğneleri vurundum oho birsürü tedavi uygulandı ama hamile olduğumu öğrenince doktorum bana tahlil yapmak istedi bebeğe zarar gelmişmidir diye karnımdan iğneyle girip sıvı alınacaktı ana ben istemedim kızım 13 yaşında şuan Allah’ıma çok şükür çok akıllı çok Zeki sağlıklı Allah’a binlerce kez şükürler olsunki herşeyi rabbim bilir ilk sizin sağlığınız bence siz iyi olmazsanız çocuklarınıza nasıl bakıcaksınız farklı doktorlara yüz yüze fikrini alın bence