Yukselemn bol su ile atmaya çalış bana saşe veriyolardı genelde oda iyi geliyor ama tekrarlıyodu sürekli oturarak duş alma bide kefir de iyi geliyor canm korkma bsy olmaz sonucun cok yüksek olsaydı serum felan takarlardı zaten yanma yoksa fazla değildir