8 haffaligiz Dün yine kanamam oldu byaa yoğun köyü kahverendi anne. Hastane personeli hemen olduğu yere götürdü arabaya atladik apar topar hastaneye gittik saolsunlar güzel ilgilendiler alttan bakmak istediler başta istrmedim ama doktir guzelce sakinleştirdi anlattı rahim ağzında bir kanamaysa üstten bakıp göremem bunlar şehir efsanesi çok yakladtirmiyiruz bebeğe felan dedi onay alınca ultrasona aldı. kan idrar serum felan aldilar. Derken 7 saat yataklı odada dinlendirerek yatırarak müşade altında tuttular . Bir ped verdiler yine kanama oluyor mu diye sonuçlarında bebeğimin kalp atışını duydum büyümesi iyi dedi kese iyi dedi ama kese ile rahim arasknda kanama alani varmış. O gelen kan önceden birikmiş eski kanmis Riskli bir gebelikmis düşük olma ihtimali varmış yatman gerekiyor dedi ağızdan aldığım progestani artık alttan al sabah akşam dedi. Şuan dökülen kan eski kandır korkma ama kırmızıya dönerse hemen gel dedi diğer haftaya Randevum vardı erkene çekti cuma gel dedi gönderdi. Böyle birşey yaşadınız mı hiç ?