Sksksksks geçmiş olsun tiroid değeriniz çok yüksek değil hamile kalmayı engellemez ama hamile kalır kalmaz tekrar tsh değerine baktırın yukseldiyse ilaç kullanıma başlatırlar çünkü hamilelik yükseltiyor değeri , ben normalde tiroid hastasıyım hamile kalınca ilaç kullandığım halde doz yetersiz geliyor ve yukseliyor değerim