bsnrd Ben ilk gebeliğimde de diyabet hastasıydım ama halen bilinmeyen bir sebeple 38+3 te bebeğimi kaybettim. O yüzden çok az bi zamanınız kalmış hafife almayın. Hayırlısıyla kucağınıza almak için geçireceğiniz birkaç aç hafta. Dikkat edin şeker çok sinsi bir hastalık.