asyaninanneyim Kızlar 35+2 yim 2 cm acılmam vardı böyle sümüksü sarıyla karışık kahverengi bir akıntı geliyor bu nişan mı
eso14 asyaninanneyim büyük ihtimal canım. Doktorunla görüş istersen. Nst ye bağlarlar en azından kontrol amaçlı
gurbetcikizii asyaninanneyim evet canım nişanın gelmiş 🙈ama bence hastaneye gitme hemen eğer sancın yoksa
Fatosduzgun55 asyaninanneyim nişana benziyor anlatışınıza göre drunuzu arayın ve bilgilendirin hatta bence gidin haftanız daha erken. Belkı mudahele edılecek bır durum söz konusudur
Papaatyaam_38 Kızlar konu açılmışken soruyum sabah bende de sümüksü böyle jel gibi akıntı geldi ama kahve veya kanla karışık olduğunu söylüyorsunuz benimki beyazdı hafif sarımsı tonda nişan olabilir mi açık renk 😊
Fatosduzgun55 Papaatyaam_38 benım ıkk gebelıgımde kahverengıydı ama burda bor cok kısıde renksız de olabılcegını okuduk 🙄
Fatosduzgun55 asyaninanneyim sizi korkutmak istemem siz bilirsiniz tabıkı ama zaten 2 cm acıklıgınız varmış haftanız da küçük sancınızı beklerseniz belki de dogum baslayabilir. Belkı 1 2 hafta daha durması için müdahale ederlerdi. Allah saglıcakla kucagınıza almayı vakti saatinde agrısız acısız dogurmayı nasip etsin
eso14 asyaninanneyim sen bilirsin canım benim. Ama yine de gözükmen tarafındayım. Bazen ağrısız sancısız da açılma olabiliyor.
asyaninanneyim Fatosduzgun55 ay ben dogsun istiyorum ahahha ciğer geliştiricilerini vurulduk kilosu güzel gelsin artık :D