tazeannecik1 kuzu muhtemelen ay sonuna çağıracak bizi 3 hafta sonra. Şubat ayına girince de 10 günde 1 çağıracaktır. 1 muayne de para veririz diğerinde vermeyiz diye düşünüyorum. Burda da 10 günde 1 ücretsizmiş. Şubatta 10 günde 1 gidersek 4 kere gideriz 2 kere para öderiz 😂 Bu ay da yine. 2 kere öderiz gibime geliyor.