Kızlar dün yazmıştım dişim çok ağrıyor ne yaptıysam olmadı filan doktora gittim röntgen çektirmek lazım diyince vazgeçip geldim ama dayanamadım artık yüzümün sol tarafını hissetmiyorum resmen.Bitkisel ne yaparsam yapayım işe yaramadı.Sol üst arkada dolguluydu ağrı olduğu İçin iltihaplanmış olabilir ded doktor antibiyotik verdi.Hamilelere verdiğimiz en aZ ve düşük riskli olan dedi.Doktoruma gönderdm kullanayım mı diye cevap bekliyorum ondan.aranızda hamilelikte diş için antibiyotik kullanan ya da bu süreçte kanal tedavisi yaptıran var mı?