Merhaba arkadaşlar evdeyim normalde çalışıp hamile olan insanlar var yeni evli olduğum için giden gelen cok oluyor 23 haftalık hamileyim bir iş yemek yapsam biri geldiğinde hazırlık yapsak bacaklarım kasıklarım belim cok fazla agrıyor bu hepimizde böyle mi yoksa ben acaba hantalım hareketsizim ondan mı böyle yoruluyorum günlük işimi yaparken bile zorlanıyorum cok üzüyor bu durum beni 😓😓