Merhaba hanımlar, tayin dolayısıyla ağrıda yaşıyoruz, doğum için erzurumu düşünüyoruz ailemiz orda, erzurumda doğum yapan anneler doğumu hangi hastanede yaptınız memnun kaldınız mı, Buhara düşünmüyorum bu arada arastırma yada şehir hastanesini düşünüyoruz, yorumlarınızı bekliyorum…