Bsrucybdr Bugün 2li tarama için doktoruma gittim folik asitim bitmek üzereydi bana doğuma kadar Regenesis verdi kullanan varmı doktoru doğuma kadar veren
ArenAsilmomm Bsrucybdr bende gebe kalmadan 1 ay önce başladım ilk 3 ayımda kullandım en güzel vitaminlerden diyebilirim 😊
Olmamisskurabiye Bsrucybdr bende kullanıyorum canım bebeğe gayet güzel kilo aldırıyor 35 haftalıgım hala kullanıyorum karnımda gerlik wardı şimdi hiç bişey yok şükür kullanmaya devam et bence