Merhaba arkadaşlar. Bugün detaylı ultrasonum yapıldı ve bebeğimin nazal kemiğinin küçük olduğunu söyledi doktor. Bunu net bir şekilde amniyosentez ile anlayabiliriz dedi anne Karnından sıvı alınıyormuş . Bu işlemi aranızda yaptıran var mı? Zor mu ? Ağrlılı bir işlem mi ? Aynı gün taburcu olunuyor mu ?beni bilgilendirir misiniz rica etsem ?