Merhaba kızlar bügün reglime 6 gün var diger aylarda gögüs agrımdan reglinin geldigini anlardım düzenli olarak 1 hafta önceden agırrır ve şişerdi
Bu ay klomen ve ortivelle tedavisi uygulandı iğnenin 4.günü ve hiç gögüs agrısı yok diger aylarda farklı hissediyorum buna iğne sebeb olmuş olabilirmi