Kizlar nasıl gidiyor hamileliğiniz. Bebeği hisseden varmı ben henüz hissetmedim. Şuan ikinci gebeliğim daha oncekinde de 20 den sonra hissetmiştim ..cinsiyeti öğrendiniz mi .birde bu aralar idrara çok çıkmaya başladım su da iciyorum normal tabi ama yinede geceleri 3 defa falan kalkiyorum .sizde durumalr nasıl .iştahınız açıldım i benim baya açıldı