Fadimedemirogluu Kızlar benım 2 aydan sonra pembemsi kanamalarım oldu 2 3 kez ilaç kullanıyorum bununla ilgili fakat bugun kopkoyu kahverengi leke olmuş günlük pedim 13+2 deyiz bır bilgi verin sizce sıkıntı var mıdır
Fadimedemirogluu Ogretmentanesi Önceki kanamanı atmışsın dedi o yüzden rengi bu sekılde korkacak bsey yok ama her olduğunda gel bebeğe bakalım dedi