MerveeD bende olmuştum bahsetmiştim hatta. Doktorum bana yüksek mg antibiyotik yazmadı nedense. 50 mg piyeloseptyl yazdı onu kullan dedi. Üreme olursa duruma göre bakarız dedi. Çok şükür kültürde üreme olmadı bugün gittim ilacı bırakabilirsin dedi. Bence bi doktoruna sor bakalım ne diyecek