swetty_18 Merhaba kızlar bugun 33+2deyız..salı kontrolum vardı hersey normal dedı doktor ama ıkı gundur ara ara alt tarafıma gıren bır agrı var bı batma,anıden bıçak saplanır gıbı bı hıs?Bu haftalarda normal mı bu surec?