sadett Bat 6 Ocak . 3 ocakta kan baktırdım negatif . Bel kasık ağrısı çok fazla . Hiç bu kadar ağrı olmazdı . Bugün idrar testi verdim silik bir çizgi göründü . Kanda baktırdım negatif yine . Sıkıldım .
Kvser sadett benimde adet tarihim 6 Ocak . Testin resmini atar mısın canım bakayım . Belki geç döllenmiştir
Kvser sadett ayrıca ilk kana geçer gebelik sonra idrara geçer yani değer yükseldikçe idrara geçer . Kanda yoksa üzgünüm ama yoktur 🥺