Kızlar kaça aldınız 40 ml i
Nazlierdemir 26 ₺ ye aldım kargo dahil dolaptan 😃
holly şuan 100 kusurler
ben jokerden 10ml aldım çok kullanılmıyor diye 59 tl ye almıştım geçen baktım 79 olmuş