Melek__55
F1903 benim de bugünkiler ve daha önce aldıklarım eksik geldi . Açıklamış olayım ;Eğer ürün ellerinde hiç yok ise kartınıza rakam iade oluyor ve tedarik edilemeyen üründen kaynaklı 20 ₺ kupon tanımlıyorlar size . Lakin ( şimdi bende olduğu gibi ) bilgi vermeyip bu işlemleri de yapmamışlarsa ürün sonra tedarik edilip gönderiliyor . ( benim söz konusu bu eksik ürünlerim 25 aralıkta siparişini geçtiğim ürünlerdi, daha eksiklerin de geleceği varsayarsak epey uzun gidecek ) sorun su; e bebek kuponlardı , yıl sonu idi , indirimlerdi derken stok bilgilerini güncel tutamadılar , depo çıkışları hep aksadı maalesef . Bekliyoruz , bekleyeceğiz yani bakalım 😌🙏🏻 daha önce de bu duruma açıklık getirmeleri iicn aramıştım , dün de aradım . Vaziyet böyle .🌟