Merhaba arkadaşlar bugün 12+5 günlük hamileyim doktora gittim kıza benziyor dediler değişme ihtimali var mıdır acaba? Beni yanlış anlamayın ayrım yapan biri kesinlikle değilim ama kocamın tarafı hamile kaldığımdan beridir oğlun nasıl diyip durdular kız olduğuna hiç sevinmediler ve şimdi kocamla tartıştık ağlıyorum kendini kimseye pis etme dedi onların yaptığı günah yetmiyor benim onların sevinmemesini görünce surat asmam ayıp oldu😓