Sabriye1 Kizlar ayin 27 sinde sezeryan doğum yaptim 4 gün ayrib kaldik bebeğimle sonradan verdiler ama sütüm yok napmaliyim gelmesi icin.
Zehra9616 Sabriye1 cnm cokca sag goguslerini masaj yap sicak suyun altinda banyoda suyu cok ic sut yapan iceceklerden mutlaka al moralini asla bozma yoksa zorlanirsin insallah bunlar yardimci olucaktir
ruhanadagdelen Sabriye1 sütlü çay iç, yada aktarda satılan milk tea çayı var 30/35 tl e ondan iç. Hurma da süt yapıyo
Temmuz-3407 Sabriye1 bol bol komposto iç, sıcak su ile göğüslerine masaj yapar gibi yap, salatanı bol yeşillikler ye, stres yapma ve şık şık emzir, 2 saat kuralına bence uyma.
kcnr Sabriye1 bende bir gün çnce sezaryan doğum yaptım daha doğrusu normalden 8cm açılmayla daha fazla dayanamayıp sezaryan diye yalvardım bugün taburcu olduk ama benmde sütüm hemen inmedi ilk gebelik ne yapaym bilmiyorum hastanede önce 40 dk seni emsin snra mama ver dediler ama uyanır uyanmaz çok sancılı gibi oluyor memeyi tutmuyor başlarda tutuyordu mamada hastanede başlananı aldım aptamil ekstra birde sma aldım. Ne yapayım bilmiyorum
Minigin_annesi0 Sütün olmasa da emiyosa bebeğin sık sık emzir gelir inşallah göğüslerini sıcak suyla yıka sürekli. Süt yapıcı şeyler ye meyvelerden kuru üzümden komposto yap iç bol su iç özellikle
NeeSalman Bebeğini sık sık emzir en önemlisi inan bu. Bebeğini soy iyice tenine temas ettir öylece üstünü örtüp öyle emzir. Kötü düşünme gelecek sütüm her şey iyi olacak de
asellmom Sabriye1 kuru incir kaynatıp içmeni tavsiye ederim biri yapmıştı ve sütü o kadar fazla gelmiştiki fışkırırcasına
Sevgi_123 Sabriye1 Petibör bisküvi kuru üzüm helva pekmez bol çorba özellikle tarhana çorbası rezene çayı birde yeşillik yersen olur inşallah
Crcs Sabriye1 kesinlikle bebeği emzirmeye çalışın hiçbir makina, masaj bebek gibi sütün gelmesini sağlamıyor. Emzirmeden önce sıcak su duşta masaj sivazlama hareketi yapın göğüslerinize. Bol su için. Yine almazsa önce sağın kanalları açmaya çalışın. Allah kolaylık versin. Bi an önce etsin yavrum 🌸