Merhaba sevgili anneler. Zamlar muayene ücretlerini de vurmuş. 175 tlye muayeneye gittiğimiz hastane ücretini 315 tlye çıkarmış. Bu ücret bizi aşıyor malesef…
Hal böyle olunca devlet hastanesinde çocuk doktoru arayışına girdim. İzmir’de devlet hastanesinde memnun olduğunuz çocuk doktoru önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim.
Bebeğim 3 aylık… ❤