Karelinannesi Doktora gideceğim kızlar saat 3’de. Birkaç gün önce tekrar lekelenmem oldu çok çok az.. bugün de olunca mesaj attım bi gel bakalım dedi. Biraz korkuyorum dua edin umarım bebişimin durumu iyidir🙏🏻
Karelinannesi Melekeroglu canım gittim ilaç falan vermedi normal dedi lekelere🙏🏻🙏🏻🙏🏻Çok derinden de olsa kalp atışını duydum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Haftaya daha net olacak dedi çooook şükür bin şükür 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Melekeroglu Karelinannesi çok sevindiiim artık bunu düşünme hamileliğinin tadını çıkar olacak olana dur diyemeyiz allah inşallah sağlıkla kucağına aldırsın ❤️