Ayseguldev ilk oğlumda gebelikten önce vardı ama doğumdan sonra kendiliğinden geçti ilaç vs kullanmadım hatta doktor gerek yok dedi ama ikinci gebeliğimde tekrar çıktı ama şöyle söyliym benim arkadaşımın guatri yoktu önceden gebelikte çıktı ama dogumdan sonra geçmiş hemen onunkiside