Bugun kontrolum vardı bebeğimin kafası önde gidiyormuş haftasına göre aslında sorun yok birde , suyumda artış olmuş , cok goze gelcek bır artış değil ama .
Artık yoruldum sıkıldım bunaldım şekerden ölçmekten insülinde bir halta yaramıyor son 2 hafta kaldı ama ben artık doğum olsun istiyorum çünkü gerçekten yıprandım…. Ya bu durumları yaşayan oldu mu ? Ve en önemliside kafa iriliği dediklerinde , doğunca aaaaa kafaaı kocaman gibi bi tabir mi kullanıyorlar ? Çokmu büyük oluyor ben hiçbir şey anlamadım artık soruyorum hayır dıyor. Ee o zaman nıye bana bunu soyleyıp benım canımı sıkıyolar ? Gercekten sınırımden agladım doktorun yanında artık . Yıprandım .