2kezAnneyim doğum sonrası hemen müdahale edilmesi gereken bir hastalık olursa peki? Kalp delikliği,böbrek büyümesi veya arkaya sızdırması,bağırdak sorunları gibi bir çok hastalık olabilir?! Bunu nasıl bileceksiniz. Sırf bu yüzden geç kalınmış olursa?Peki detaylıya girip birşey varsa doğumda ilgili idoktorunda sizinle doğuma girmesi daha mantıklı değil mi? İlla anne karnında müdahale edilmiyor diye girmemek büyük risk.