Domdom hamiş annelerimiz herkese merhabalar 🌸 18. haftaya kadar iştahım yerindeydi ama bu hafta bi bulantı geliyor arada. iki gündür canım bir şey yemek istemiyor. aynı durumu yaşayan var mı acaba ? bebeğime bir şey olacak diye korkuyorum 😢
keremveannesi Domdom kuzum 19+5immaynı durumdayım , zorla da olsa üç dört ceviz , lifli gıdalar bi kaç tatlı kaşığı pekmez tüketiyorum gün içinde . Yağsız kaşarlı tost , birde patates püresi falan onlar iyi geliyor mideme 🙏
Svmaras Tansiyondan kaynaklı sanırım. Bendede oldu parol geçirmedi. Doktorum serum iğne verdi iki üç defa acilde yaptırdım agrıdıkça. 18. Haftamda geçti. Ama benm migren oldugu için parol fayda etmiyordu
Domdom Svmaras geçmiş olsun canım migren fena bilirim acaba üşüttüm mü diye de geçiyor aklımdan🤨 ama hep endişeleniyor insan ne oldu diye
Domdom keremveannesi inşalalh en yakın zamanda iştahın yerine gelir canım 🤲🏻💕 ne zor bir şey miş ya ne güzel yiyorum derken böyle olması kötü oldu acaba üşüttüm mü diye de geçiyor aklımdan
Ogretmen_1 Demir ilacını uakın zamanda mı başladınız? Bende de hiç bulantı yoktu demir ilacı kullanmaya başlayınca olmuştu
Domdom Ogretmen_1 valla kuzum 2 hafta anca oldu zaten ne olduysa vitaminler ve demir ilacından sonra oldu birde d vitamini alıyorum ekmeğe damlatılan onlar mı böyle yaptı dersin. ayıptır söylemesi isal de yapar mı bu ilaçlar acaba
Ogretmen_1 Domdom Şöyle ben demir balık yağı d vitamini aynı anda başladıö 2 ya da 2,5 hafta yemek yerken yemeğin ortasında midem bulanmaya başlıyordu ama 1 ayı geçti başlayalı artk mide bulantım yok . Bende ishal olmadı aksine demir ilacından dolayı kabızlık yaşıyorum
Domdom Ogretmen_1 bende aynı oluyor tam güzelce yiyorum başlıyor bulanmaya 🤢 başlarda kabız yaptı sonra isale döndü bende de canım 😵💫 inşallah erken geçer