Nazlierdemir Kızlar babyturco doğadan şuan indirimde ya ben 2 ve 3 numarasını alaym diyorum 2 numara 3 6 kilo 3 numarası 5 9 kilo Sizce sleepi natural de bu tarz bı indirime girer mi bekliym mi yoksa baby turco alaym mi ne diyorsunz
MerveeD Nazlierdemir kuzenim baby turco kullanıyor cok memnun kaldıgını soyledı bende onu deneyeceğim acıkcası
Mrvsmt2502 Nazlierdemir ben sleep 210 lu paketi 111 tl ye almıştım geçen ay trendyol indiriminden. Şuanki baby turco indirimli gelmedi o yüzden hem bez sayısı az hem fiyat yüksek bence bekleyin biraz indirim gelir.
2melekannesii___ Nazlierdemir Evime yakin bi markette baby turco ve sleepy 1 numarasinj indirime girmişti ikisinide aldm. Insallah güzel cikarlar
Nazlierdemir Mrvsmt2502 aldım bile ya çoktan 228 tanesi 171 TL tanesi 75 kuruşa denk geliyor pahalı mı ya bilemedim
Mrskocc Ablam kullanıyordu hiç memnun kalmamış bezinden . Bebekten bebeğe değişiyordur belki .yenidoğan ıslak havlusunu aldım ben o da baya ince cıktı haberiniz olsun
Mrvsmt2502 Nazlierdemir hayırlı olsın o zaman canım aldıysan çokta düşünme güle güle kullan inşallah 😘