Ggamz sağlıklı beslenmeye çalışın, ben de 30 haftalık hamileyim ister istemez bazen canım tatlı çekiyor ya da pizza falan yemek istiyorum. Yediğim zaman şekerim çok yükseliyor ama yürüyüş yapıyorum ardından. Düşüyor. Bide şekerli içecek hiç içmeyin, bal vs de uçuruyor 😂