ikizlerin_annesi__ Kızlar kan uyuşmazlığı inemem o birinci haftam da kanamam olunca vuruldum ama şimdi doktorum 28. haftam da ikinci iğnemin olduğunu söyledi konuşma azlığı olunca iki tane iğne vuruluyor böyle yapan var mı
sessiz_oyuncu ikizlerin_annesi__ kanama olunca vuruyolar 28. Haftada ve doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre vuruyorlar canm.
Sedaaaa2 ikizlerin_annesi__ ben 30 da oldum ilk igneyi bi de dogumda bebegın kan grubuna gore ikinci ignem varmıs harici basta falan bi igne vurulmadım belkı kanama vs yasasam vurulurdum
denizin_annesii ikizlerin_annesi__ evet canım iki tane oluyor bazıları benim kanamam olmdi hiç o yüzden 1defa oldum doktor doğumdan sonra gerekli olursa tekrar 1igne yaparız dedi (bebeğin kanı benimkine benzemez de)
Sulesaglam ikizlerin_annesi__ ilk gebeliğimde 28 haftamda yaptırdım bide doğumdan sonra şuan 10+4 haftalık hamileyim kanamam olduğu icin7. Haftada yaptılar ama 28 haftada tekrar olmam gerektiğiyle ilgili bişey demediler bana
ikizlerin_annesi__ Sedaaaa2 ilk hamileliğiniz mi normalde ben 27 de Biliyorum kan uyuşmazlığı iğnesi hani eğer bir kanama olmazsa İşte benim kanamam olunca 11’de yaptı ama ikinci de vardı anlamadım ki
ikizlerin_annesi__ sessiz_oyuncu Anladım canım peki test ne testi diye geçiyor sizde mi yaptırdınız devlette mi yaptırdınız
Sedaaaa2 ikizlerin_annesi__ hıhı ilk gebeligim 28 ile 34 arasında oluyor dedi doktorum benımde kontrol 30 na denk geldi vuruldum
ikizlerin_annesi__ denizin_annesii Ama çocuk doğduktan sonra ne etkisi olacak ki ben onu anlamadım hani benim bildiğim çocuğun kani ile alakalı değil mi bu niye doğumdan sonra yapıyor ki
ikizlerin_annesi__ Sulesaglam Aynen ben de anlamadım ben 11. haftam da kanamam olduğu için vurdum sanırım kimi doktora 28. haftada hay Allah korusun pozitif çıkar diye vuruyolar kimisi de doğumdan sonra vurmayı tercih ediyor hangisi daha sağlıklı bilemedim
Hkaraaslan ikizlerin_annesi__ çocuğun kanı ile alakalı değil sizin kanınız antikor üretiyor bebeğin kanına karşı o yüzden ikinci iğne bebeğin kanına bakıldıktan sonra yapılıyor eğer negatifse ikinci iğneye gerek kalmıyor ama pozitifse tekrar iğne yapılıyor ki ikinci bebekte tekrar antikor üretip herhangi bi düşük ölüm vs. Olmasın diye genelde ikinci hamilelikte sıkıntı oluyor çünkü☺️
Sulesaglam ikizlerin_annesi__ doğumdan sonrada vurulmuştum ilk gebeliğimde bide 28 haftada vurulmuştum bunda erken vuruldum artık neye göre vuruyorlar hiç bı fikrim yok
ikizlerin_annesi__ Sulesaglam anladım canım vallaha artık Allah’a emanetiz kim ne derse onu yapıyoruz 🥰
Sulesaglam ikizlerin_annesi__ aynen öyle valla canım 2 3 hafta önce oldum 7 haftalikken bu sefer nolur nolmaz hiç bilmiyorum 😁😁