17+3 deyim kontrolde bebeğimiz kafasında fazla su gördü doktor ve hidrosefali olabilir dedi acil detaylı ultrasona girmem gerekiyor. Bu sürede süreç nasıl işliyor başına gelen var mi ya da bu şekilde doğum yapan? Kız bebek istiyorduk cinsiyeti de kızmış ama her şeyden önce sağlıklı olması önemli 😞