deletedmom321 hamileliğin ilerleyen dönemlerinde çıkan şekerde de gizli şeker riski olıp olmadığında da açlık kan şekeri önemli rol oynuyor evet tokluklar normal çıkıp açlık 100ün üstünde çıkabişiyor bir başka gün akşam dokuzdan sonra birşey yemeyip sağlık ocağında baktırabilirsiniz açlık şekerine de