Mine44 ben kullanıyorum canım dr prilam diye bir ilaç sağlık ocakları bile yazıyor ilk gebeliğimde hiç birşey yoktu ama bunda mahvoldum resmen ilaç gözümü açtı desem yeridir gece yatmadan 2 alıyorum sabah biraz içim bulanıksa 1 tanede sabah alıyorum baya rahatlattı zararlı birşey değil sadece gebeler kullanıyor bu ilacı zaten sağlık ocağındaki doktoruna uğra yazar sana