mervegedik yok tonüs gerginlik sıkılma demek, çok aşırı olmadığı sürece önemli değildir, tüm hamilelerde olur, ne de olsa bünyende yeni bi ortam yaranıyo😄 ağrılarınız az oluyosa ve yeniyseniz normal. Ben hamileliğimden önce adet ağrılarımı da çok kötü geçiriyodum, acıdan bayılıyodum hatta.